تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کانون فرهنگی وهنری کریم اهل بیت شهر سلامی و آدرس kanoonemamhassan24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 2228
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : جمعه 4 آذر 1402

خانواده شاد

انواع مرزهای خانوادگی و تکینک‌های مرزگذاری

مجموعه قوانینی که مقرر می‌کنند هر نقش در خانواده چگونه رفتار کند مرزهای خانوادگی به شمار می‌رود. واضح بودن مرزها درون خانواده یک پارامتر مفید برای ارزیابی میزان عملکرد خانواده به شمار می‌رود.
مرزها باید به گونه باشد که اعضا در حین انجام نقش خود اجازه برقرای ارتباط با دیگر اعضا را داشته باشند. در ادامه به چند نوع از مرزهای خانوادگی می‌پردازیم:

 

موضوعات مرتبط: خانواده
برچسب‌ها: خانواده
نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : جمعه 4 آذر 1402

مشاوره خانواده ابعاد گسترده‌ای از مباحث را در برمی‌گیرد و مانند یک اورژانس اجتماعی عمل می‌کند.

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده ابعاد گسترده‌ای از مباحث را در برمی‌گیرد و مانند یک اورژانس اجتماعی عمل می‌کند. مراکزمشاوره خانواده برای افرادی که امکان مراجعه حضوری را ندارند شرایط مشاوره تلفنی را فراهم می‌کنند. روشی درمانی که روانشناس خانواده برای حل مشکلات استفاده می‌کند خانواده درمانی نام دارد که به صورت فردی و گروهی انجام می‌شود. برخی از موارد مربوط به خانواده درمانی عبارت است از:

 

موضوعات مرتبط: خانواده
برچسب‌ها: خانواده
نویسنده : مهدی احمدی واکبر احمدی
تاریخ : جمعه 4 آذر 1402

خانواده چیست؟

خانواده چیست؟

خانواده اولین و درعین حال مهم‌ترین نهاد اجتماعی است که فرد در آن متولد می‌شود. تعاریف متعددی برای مفهوم خانواده مطرح است. محققان گروه اجتماعی خانواده را گروهی از افرادی تلقی می‌کنند که روابط آن‌ها بر اساس هم‌خونی شکل می‌گیرد. برخی از جامعه شناسان وجود قرداد، پذیرش‌های اجتماعی و فرزند پذیری را هم در تعریف خانواده مطرح می‌کنند. اسلام خانواده را با ازدواج شرعی زن و مرد به رسمیت می‌شناسد که دارای شخصیت مدنی، حقوقی و معنوی هستند.
به طور کلی در جواب خانواده چیست؟ باید بگوییم خانواده یک واحد اجتماعی است که با ازدواج مرد و زن که دارای اهداف و منافع مشترکی هستند و زیر یک سقف زندگی می‌کنند شکل می‌گیرد. فرزندان باعث تکمیل خانواده می‌شوند.

موضوعات مرتبط: خانواده
برچسب‌ها: خانواده